Bjørnson på teve

Frå programmet til tevekanalen TV3:
«HJELP, EG HAR REIST HUNDRE ÅR FRAM I TID OG ER MED I EIT TEVEPROGRAM EG IKKJE SKJØNAR NOKO SÆRLEG AV. I kveldens episode: Forfattar Bjørnstjerne Bjørnson (1832-1910) deltek i eit program der han kan vinna gjeve premiar om han vel rett luke.»

bjornson2

~ av André den april 14, 2009.

5 kommentarar to “Bjørnson på teve”

  1. HAHA!
    Har’n teke skjegget, forresten?

  2. Kommentar etter to minutt! Eg skal ringja Guinnes-boka og høyra om det er rekord. Og så skal eg ringja gamledagar og høyra om det skjegget.

    Nei, det er ikkje rekord.
    Nei, han hadde ikkje skjegg i 1909.

  3. Hmm.. dette var ein artig blogg! 🙂

  4. Nå tek det heilt av, her.

  5. Takk, Shoops (er ikkje mange som heiter det?). Eg trur det er fyrste gongen eg får eit sånt gult fjes. Eg noterer det under BRA i boka mi.

    I: Seff tek det av. Som eit SAS-kryssord i Magasinet.

Kommenter innlegget